|
A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
KBK kód |
Történet |
Állapot |
Kép |
|
|
MÁVAG gőzmozdony, 75 szerkezet | 1305,0014 | 1907.09.20. >
Arad
(1)
; 1907.09.25. M
Arad
(1)
; ..... E
......
()
760 mm; 1948. Á
>>...... (RO)/CFF
(763,201 CFF)
; 194.. L
Borossebes
(763,201 CFF)
; 1962. >
Várasfenes
(763,201 CFF)
; | van | | | MÁVAG gőzmozdony, 106 szerkezet | 1316,0001 | 1914.04.08. >
Borossebes
(......)
; 1914.04.28. M
Borossebes
(......)
; 1948. Á
......
(763,125 CFF)
; | sorsa ismeretlen | | | Weitzer gőzmozdonyok (3 tengelyes) | 1373,0013 | 18... F
Borossebes
(3 KRISZTA)
; | sorsa ismeretlen | | | Wiener N. és Sigl gőzmozdonyok (3 tengelyes) | 1374,3648 | 18... F
Borossebes
(1 PÁL)
; | sorsa ismeretlen | | | 1374,3649 | 18... F
Borossebes
(2 LÁSZLÓ)
; 1920. >
Békéscsaba
(2)
; 1927.09.02 >
Békéscsaba/Tarhos (gr. Wenckheim L.)
(......)
; 1941. S
Békéscsaba/Tarhos (gr. Wenckheim L.)
(......)
feltételezés; | Selejt | | | Resica, 490-hez hasonló gőzmozdony | 1464,0460 | 19... L
Borossebes
(764,460 CFF)
; 1962. >
Várasfenes
(764,460 CFF)
; 1998.06.24. >
Csömödér
(764,460)
; 1998. >
Nagykanizsa/fűtőház
(764,460)
felújítás; 1999.05.04. >
Csömödér
(764,460)
; 1999.05.05. F
Csömödér
(490,2002)
; | fut | | | GANZ gőzmotorkocsik | 1491,0001 | 1901.11. >
Borossebes
(1)
próbafutás; 1901.12. >
Békéscsaba
(1)
; 1902.02.21. M
Békéscsaba
(1)
; 1903.03.04. F
Békéscsaba
(1)
; 19... >
Borossebes
(......)
; 1918. Ki
Borossebes
(......)
; | sorsa ismeretlen | | | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |
AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
- MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
- MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
- MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
- MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
| G413,1007 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 157)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1001)
; 1973. L
Cegléd
(Gak 1001)
; | sorsa ismeretlen | | | AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik | G413,1008 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 158)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1002)
; 1971. >
Kapuvár
(Gak 1002)
; 19... >
Balatonfenyves
(Gak 1002)
; 1995.04.21 L
Balatonfenyves
(Ga 1002)
; 1992.03. Á
Balatonfenyves
(8255 200 4070-0)
; 1982.03.05 L
Balatonfenyves
(G 1002)
; | sorsa ismeretlen | | | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |
AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
- MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
- MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
- MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
- MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
| G413,1009 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 159)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1003)
; 1968. >
Szeghalom
(Gak 1003)
; 1970.02.26 J
Szeghalom
(Gak 1003)
Rev Bc; 1971.10. S
Szeghalom
(Gak 1003)
; | Selejt | | | G413,1010 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 160)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1004)
; 1968. >
Mezőhegyes
(Gak 1004)
; 1967. J
Békéscsaba
(Gak 1004)
Rev; 1974.03.19 S
Mezőhegyes
(Gak 1004)
; | Selejt | | | G413,1011 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 161)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1005)
; 1967. >
Békéscsaba
(Gak 1005)
Rev; 1968. >
Mezőhegyes
(Gak 1005)
; 1974.03.19 S
Mezőhegyes
(Gak 1005)
; | Selejt | | | G413,1012 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 162)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1006)
; 1968. >
Mezőhegyes
(Gak 1006)
; 1969. J
Mezőhegyes
(Gak 1006)
Rev Bc; 1974.03.19 S
Mezőhegyes
(Gak 1006)
; | Selejt | | | AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik | G413,1013 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 163)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1007)
; 1966.04.10 J
Békéscsaba
(Gak 1007)
Rev; 1968. >
Szeghalom
(Gak 1007)
; 1971.10. S
Szeghalom
(Gak 1007)
; | Selejt | | | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |
AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
- MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
- MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
- MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
- MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
| G413,1014 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 164)
; 19... Á
Békéscsaba
(Gak 1011)
; 1961.06.04. L
Békéscsaba
(Gak 1011)
Békésen kisiklott; | sorsa ismeretlen | | |
Összesen 15 találat.
[új keresési feltétel megadása]
|
Képtár |
|
Vasútkereső |
|
|