Szakmai oldalak
Járművek - lista
~ Almamellék ~ Balatonfenyves ~ Comandau ~ Csömödér ~ Debrecen, "Zsuzsi" ~ Debrecen, funfair ~ Felcsút ~ Felsőtárkány ~ Gemenc ~ Gyöngyös ~ Hortobágy ~ Kaszó ~ Kemence ~ Királyrét ~ Lillafüred ~ Mesztegnyő ~ Nagycenk ~ Nyíregyháza ~ Pálháza ~ Pécs ~ Szegvár ~ Szilvásvárad ~ Szob-Nagybörzsöny ~ Tiszakécske ~
Partnereink





Magyar Deutsch Român Nyomtathat vltozat

A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása

Járműkeresési feltételek
KBK kód: Gyártó: [csak meglévőek]
[minden jármű]

[normál nézet]
[tömör nézet]
[szöveges nézet]
Hely: Gy.szám:
Pályaszám: Gy.év:
Kiemelt psz.:
norm. betűk szám
Állapot: Érv.dátum:

KBK kód Történet Állapot Kép
MÁVAG gőzmozdony, 75 szerkezet
1305,0014 1907.09.20. > Arad (1) ; 1907.09.25. M Arad (1) ; ..... E ...... () 760 mm; 1948. Á >>...... (RO)/CFF (763,201 CFF) ; 194.. L Borossebes (763,201 CFF) ; 1962. > Várasfenes (763,201 CFF) ; van
MÁVAG gőzmozdony, 106 szerkezet
1316,0001 1914.04.08. > Borossebes (......) ; 1914.04.28. M Borossebes (......) ; 1948. Á ...... (763,125 CFF) ; sorsa ismeretlen
Weitzer gőzmozdonyok (3 tengelyes)
1373,0013 18... F Borossebes (3 KRISZTA) ; sorsa ismeretlen
Wiener N. és Sigl gőzmozdonyok (3 tengelyes)
1374,3648 18... F Borossebes (1 PÁL) ; sorsa ismeretlen
1374,3649 18... F Borossebes (2 LÁSZLÓ) ; 1920. > Békéscsaba (2) ; 1927.09.02 > Békéscsaba/Tarhos (gr. Wenckheim L.) (......) ; 1941. S Békéscsaba/Tarhos (gr. Wenckheim L.) (......) feltételezés; Selejt
Resica, 490-hez hasonló gőzmozdony
1464,0460 19... L Borossebes (764,460 CFF) ; 1962. > Várasfenes (764,460 CFF) ; 1998.06.24. > Csömödér (764,460) ; 1998. > Nagykanizsa/fűtőház (764,460) felújítás; 1999.05.04. > Csömödér (764,460) ; 1999.05.05. F Csömödér (490,2002) ; fut
GANZ gőzmotorkocsik
1491,0001 1901.11. > Borossebes (1) próbafutás; 1901.12. > Békéscsaba (1) ; 1902.02.21. M Békéscsaba (1) ; 1903.03.04. F Békéscsaba (1) ; 19... > Borossebes (......) ; 1918. Ki Borossebes (......) ; sorsa ismeretlen
AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről

AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik

1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert:

  • MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
  • MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
  • MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
  • MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
  • MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
  • MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
G413,1007 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 157) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1001) ; 1973. L Cegléd (Gak 1001) ; sorsa ismeretlen
AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik
G413,1008 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 158) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1002) ; 1971. > Kapuvár (Gak 1002) ; 19... > Balatonfenyves (Gak 1002) ; 1995.04.21 L Balatonfenyves (Ga 1002) ; 1992.03. Á Balatonfenyves (8255 200 4070-0) ; 1982.03.05 L Balatonfenyves (G 1002) ; sorsa ismeretlen
AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről

AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik

1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert:

  • MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
  • MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
  • MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
  • MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
  • MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
  • MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
G413,1009 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 159) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1003) ; 1968. > Szeghalom (Gak 1003) ; 1970.02.26 J Szeghalom (Gak 1003) Rev Bc; 1971.10. S Szeghalom (Gak 1003) ; Selejt
G413,1010 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 160) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1004) ; 1968. > Mezőhegyes (Gak 1004) ; 1967. J Békéscsaba (Gak 1004) Rev; 1974.03.19 S Mezőhegyes (Gak 1004) ; Selejt
G413,1011 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 161) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1005) ; 1967. > Békéscsaba (Gak 1005) Rev; 1968. > Mezőhegyes (Gak 1005) ; 1974.03.19 S Mezőhegyes (Gak 1005) ; Selejt
G413,1012 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 162) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1006) ; 1968. > Mezőhegyes (Gak 1006) ; 1969. J Mezőhegyes (Gak 1006) Rev Bc; 1974.03.19 S Mezőhegyes (Gak 1006) ; Selejt
AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik
G413,1013 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 163) ; ..... Á Békéscsaba (Gak 1007) ; 1966.04.10 J Békéscsaba (Gak 1007) Rev; 1968. > Szeghalom (Gak 1007) ; 1971.10. S Szeghalom (Gak 1007) ; Selejt
AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről

AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik

1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert:

  • MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
  • MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
  • MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
  • MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
  • MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
  • MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
G413,1014 1.... F Borossebes (......) ; 1901. > Békéscsaba (Gfn 164) ; 19... Á Békéscsaba (Gak 1011) ; 1961.06.04. L Békéscsaba (Gak 1011) Békésen kisiklott; sorsa ismeretlen

Összesen 15 találat.


[új keresési feltétel megadása]

Kereső

Keresett szöveg:


Részletes képkereső


Képtár
Képtár

Vasútkereső
Vasútkereső térkép

(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület - Impresszum - Hír küldés - Üzenet
Belépés - Webmail - Intranet - FAV - EgyesületOnline