|
A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
KBK kód |
Történet |
Állapot |
Kép |
|
|
AEGV fedett teherkocsi |
AEGV Gfn 151-156 fedett teherkocsik 1902-ben gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 250 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 3.5 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 152 és 155 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1055-1059, illetve Gak 1071 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1055 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 3 900 kg – rev. Bc. 1966.III.31. - S. 1970.III.25.
- MÁV Ga 1056 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1969. - S. 1974.III.19. alváz elgyengülve
- MÁV Ga 1057 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 030 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1058 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 140 kg – rev. Bc. 1966.XI.23. – S. 1971.III.19.
- MÁV Ga 1059 – 1968-ban Kisújszállási GV? – önsúly 4 050 kg – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. Mezőhegyes
- MÁV Ga 1071 – 1973-ban Cegléden
Forrás: Felek Ferenc
| G413,0001 | 1906. >
Békéscsaba
(Gfn 151)
; 19... Á
Békéscsaba
(Eak 23)
; 1966.03.31 J
Békéscsaba
(Gak 1055)
Rev; 1970.03.25 S
Békéscsaba
(Gak 1055)
; | Selejt | | | G413,0002 | 1906. >
Békéscsaba
(Gfn 152)
; 19... Á
Békéscsaba
(Ga 1056)
; 1969. J
Békéscsaba
(Ga 1056)
Rev; 1974.03.19 S
Békéscsaba
(Ga 1056)
alváz elgyengülve; | Selejt | | | G413,0003 | 1906. >
Békéscsaba
(Gfn 153)
; 19... Á
Békéscsaba
(Eak 24)
; 19... Á
Békéscsaba
(Ga 1057)
; 1967. J
Békéscsaba
(Ga 1057)
Rev; 1947.03.19 S
Békéscsaba
(Ga 1057)
; | Selejt | | | G413,0004 | 1906. >
Békéscsaba
(Gfn 154)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1071)
; 1973. L
Cegléd
(Gak 1071)
; | sorsa ismeretlen | | | G413,0005 | 1906. >
Békéscsaba
(Gfn 155)
; 19... Á
Békéscsaba
(Ga 1058)
; 19... L
Békéscsaba
(Eak 25)
; 1966.11.23 J
Békéscsaba
(Ga 1058)
Rev; 1971.03.19 S
Békéscsaba
(Ga 1058)
; | Selejt | | | G413,0006 | 1906. >
Békéscsaba
(Gfn 156)
; 19... Á
Békéscsaba
(Ga 1059)
; 1968. L
Kisújszállás
(Ga 1059)
; 1969. J
Kisújszállás
(Ga 1059)
Rev Bc; 1974.03.19 S
Mezőhegyes
(Ga 1059)
; | Selejt | | | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |
AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
- MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
- MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
- MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
- MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
| G413,1007 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 157)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1001)
; 1973. L
Cegléd
(Gak 1001)
; | sorsa ismeretlen | | | G413,1008 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 158)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1002)
; 1971. >
Kapuvár
(Gak 1002)
; 19... >
Balatonfenyves
(Gak 1002)
; 1995.04.21 L
Balatonfenyves
(Ga 1002)
; 1992.03. Á
Balatonfenyves
(8255 200 4070-0)
; 1982.03.05 L
Balatonfenyves
(G 1002)
; | sorsa ismeretlen | | | G413,1009 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 159)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1003)
; 1968. >
Szeghalom
(Gak 1003)
; 1970.02.26 J
Szeghalom
(Gak 1003)
Rev Bc; 1971.10. S
Szeghalom
(Gak 1003)
; | Selejt | | | AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik | G413,1010 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 160)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1004)
; 1968. >
Mezőhegyes
(Gak 1004)
; 1967. J
Békéscsaba
(Gak 1004)
Rev; 1974.03.19 S
Mezőhegyes
(Gak 1004)
; | Selejt | | | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |
AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
- MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
- MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
- MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
- MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
| G413,1011 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 161)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1005)
; 1967. >
Békéscsaba
(Gak 1005)
Rev; 1968. >
Mezőhegyes
(Gak 1005)
; 1974.03.19 S
Mezőhegyes
(Gak 1005)
; | Selejt | | | AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik | G413,1012 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 162)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1006)
; 1968. >
Mezőhegyes
(Gak 1006)
; 1969. J
Mezőhegyes
(Gak 1006)
Rev Bc; 1974.03.19 S
Mezőhegyes
(Gak 1006)
; | Selejt | | | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |
AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: - MÁV Ga 1001 – 1973-ban Cegléden
- MÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GV
- MÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.
- MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.
- MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadva
- MÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
Forrás: Felek Ferenc
| G413,1013 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 163)
; ..... Á
Békéscsaba
(Gak 1007)
; 1966.04.10 J
Békéscsaba
(Gak 1007)
Rev; 1968. >
Szeghalom
(Gak 1007)
; 1971.10. S
Szeghalom
(Gak 1007)
; | Selejt | | | AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik | G413,1014 | 1.... F
Borossebes
(......)
; 1901. >
Békéscsaba
(Gfn 164)
; 19... Á
Békéscsaba
(Gak 1011)
; 1961.06.04. L
Békéscsaba
(Gak 1011)
Békésen kisiklott; | sorsa ismeretlen | | | AEGV átépítésből létrejött fedett teherkocsik | G413,2001 | 19... F
Békéscsaba
(Dak 610)
; 19... Á
Békéscsaba
(Gahk 1021)
; 1966.05. L
Békéscsaba
(Ga 1021)
; | sorsa ismeretlen | | | G413,2002 | 19... F
Békéscsaba
(Dak 611)
; 19... Á
Békéscsaba
(Gahk 1022)
; 1966.05. L
Békéscsaba
(Ga 1022)
; | sorsa ismeretlen | | |
Összesen 16 találat.
[új keresési feltétel megadása]
|
Képtár |
|
Vasútkereső |
|
|