|
A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
KBK kód |
Hely |
Pályaszám |
Gyártás |
Állapot |
Kép |
|
|
AEGV kezdetek nyitott teherkocsik | AEGV 1-13 nyitott tehervagonok Az 5 tonna raksúlyú négy tengelyes teherkocsikról mindössze annyit tudunk, hogy forgóvázaik csaptávolsága 3 550 mm, a kerekek tengelytávolsága a forgóvázban 860 mm. A MÁV a Jahk 3401-3410 és 3451-3454 pályaszámot tartományt adja a sorozatnak, ami ugyebár egyel több vagont jelent…
| J413,0001 | Békéscsaba | Jahk 3401 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0002 | Békéscsaba | Jahk 3402 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0003 | Békéscsaba | Jahk 3403 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0004 | Békéscsaba | Jahk 3404 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0005 | Békéscsaba | Jahk 3405 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0006 | Békéscsaba | Jahk 3406 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0007 | Békéscsaba | Jahk 3407 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0008 | Békéscsaba | Jahk 3408 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0009 | Békéscsaba | Jahk 3409 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0010 | Békéscsaba | Jahk 3410 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | AEGV kezdetek nyitott teherkocsik | J413,0301 | Békéscsaba | Jak 3061 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0302 | Nyíregyháza | Jak 3173 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0303 | ....../GV | Jak 3182 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0304 | Békéscsaba | Jk 304 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0305 | Békéscsaba | Jk 305 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0306 | Békéscsaba | Jk 306 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0307 | Sarkad | Jk 307 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0308 | Békéscsaba | Jk 308 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0309 | Békéscsaba | Jk 309 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0310 | Sarkad | Jk 310 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0311 | Békéscsaba | Jk 311 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0312 | Békéscsaba | Jk 312 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0313 | Békéscsaba | Jk 313 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0314 | Békéscsaba | Jk 314 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0315 | Sarkad | Jk 315 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0316 | Békéscsaba | Jk 316 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0317 | Békéscsaba | Jk 317 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0318 | Békéscsaba | Jk 318 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0319 | Békéscsaba | Jk 319 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0320 | Békéscsaba | Jk 320 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0321 | Békéscsaba | Jk 321 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0322 | Békéscsaba | Jk 322 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0323 | Békéscsaba | Jk 323 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0324 | Békéscsaba | Jk 324 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0325 | Békéscsaba | Jk 325 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0326 | Békéscsaba | Jk 326 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0327 | Békéscsaba | Jk 327 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0328 | Sarkad | Jk 328 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0329 | Békéscsaba | Jk 329 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0330 | Békéscsaba | Jk 330 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0331 | Békéscsaba | Jk 331 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0332 | | Jak 3280 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0333 | Békéscsaba | Jk 333 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0334 | Békéscsaba | Jk 334 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0335 | Békéscsaba | Jk 335 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0336 | Békéscsaba | Jak 3281 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0337 | Sarkad | Jk 337 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0338 | Békéscsaba | Jk 338 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0339 | Békéscsaba | Jk 339 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0340 | Békéscsaba | Jk 340 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0341 | Sárospatak | Jak 3257 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0342 | ....../GV | Jak 3183 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0343 | Békéscsaba | Jk 343 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0344 | Békéscsaba | Jk 344 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0345 | Békéscsaba | Jk 345 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0346 | Békéscsaba | Jk 346 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0347 | Békéscsaba | Jk 347 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0348 | Békéscsaba | Jk 348 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0349 | Békéscsaba | Jk 349 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0350 | Sarkad | Jk 350 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0351 | Sarkad | Jk 351 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0352 | Békéscsaba | Jk 352 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0353 | Sarkad | Jk 353 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0354 | Békéscsaba | Jk 354 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0355 | Békéscsaba | Jk 355 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0356 | Sarkad | Jk 356 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0357 | Békéscsaba | Jk 357 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0358 | Békéscsaba | Jk 358 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0359 | Békéscsaba | Jk 359 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0360 | Békéscsaba | Jk 360 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0361 | Békéscsaba | Jk 361 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0362 | Cegléd | Jak 3259 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0363 | Békéscsaba | Jk 363 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0364 | Nyíregyháza | Jak 3100 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0365 | Nyíregyháza | Jak 3151 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0366 | Békéscsaba | Jk 366 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0367 | Sarkad | Jk 367 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0368 | Békéscsaba | Jk 368 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0369 | Békéscsaba | Jk 369 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0370 | Békéscsaba | Jk 370 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0371 | Békéscsaba | Jk 371 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0372 | Békéscsaba | Jk 372 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0373 | Békéscsaba | Jk 373 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0374 | Békéscsaba | Jk 374 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0375 | Békéscsaba | Jk 375 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0376 | Békéscsaba | Jk 376 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0377 | Békéscsaba | Jk 377 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0378 | Békéscsaba | Jk 378 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0379 | Békéscsaba | Jk 379 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0380 | Szeged | Jak 3159 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0381 | Békéscsaba | Jk 381 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0382 | Békéscsaba | Jk 382 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0383 | Sarkad | Jk 383 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0384 | Békéscsaba | Jk 384 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0385 | Békéscsaba | Jk 385 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0386 | Békéscsaba | Jk 386 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0387 | Békéscsaba | Jk 387 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0388 | Békéscsaba | Jk 388 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0389 | Békéscsaba | Jk 389 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0390 | Békéscsaba | Jk 390 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0391 | Nyíregyháza | Jak 3164 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0392 | Békéscsaba | Jk 392 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0393 | Békéscsaba | Jk 393 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0394 | Sarkad | Jk 394 | .... .../1... | | | | J413,0395 | Cegléd | Jak 3166 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0401 | ....../GV | Jak 3168 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0402 | Békéscsaba | J 402 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0403 | Békéscsaba | J 403 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0404 | Szeged | Jak 3170 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0405 | Békéscsaba | J 405 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0406 | Békéscsaba | J 406 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0407 | Nyíregyháza | Jak 3171 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0408 | Békéscsaba | Jak 3263 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0409 | ....../GV | Jak 3284 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0410 | Sárospatak | Jak 3053 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0411 | Békéscsaba | J 411 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0412 | Békéscsaba | Jak 3172 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0413 | Békéscsaba | J 413 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0414 | Békéscsaba | J 414 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0415 | Békéscsaba | J 415 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | AEGV nyitott teherkocsik, O&K | AEGV J 101-110 nyitott tehervagonok 1897-ben gyártotta őket az Orenstein & Koppel cég. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 200 mm, a kerekek tengelytávolsága 920 mm. A két első kocsi fékes, a többi fékezetlen kivitelű. A kocsik önsúlya 1897.XII.16.-án: - J 101 – 2 404 kg
- J 102 – 2 400 kg
- J 103 – 2 238 kg
- J 104 – 2 245 kg
- J 105 – 2 256 kg
- J 106 – 2 250 kg
- J 107 – 2 236 kg
- J 108 – 2 235 kg
- J 109 – 2 242 kg
- J 110 – 2 218 kg
A MÁV 1945-ben már egyet sem talál közülük.
| J413,1001 | Békéscsaba | J 101 | O&K .../1897 | sorsa ismeretlen | | | J413,1002 | Békéscsaba | J 102 | O&K .../1897 | sorsa ismeretlen | | | J413,1003 | Békéscsaba | J 103 | O&K .../1897 | sorsa ismeretlen | | | J413,1004 | Békéscsaba | J 104 | O&K .../1897 | sorsa ismeretlen | | | J413,1005 | Békéscsaba | J 105 | O&K .../1897 | sorsa ismeretlen | | | J413,1006 | Békéscsaba | J 106 | O&K .../1897 | sorsa ismeretlen | | | J413,1008 | Békéscsaba | J 108 | O&K .../1897 | sorsa ismeretlen | | | J413,1009 | Békéscsaba | J 109 | O&K .../1897 | sorsa ismeretlen | | | J413,1010 | Békéscsaba | J 110 | O&K .../1897 | sorsa ismeretlen | | | AEGV nyitott teherkocsik |
AEGV J 201-218 nyitott tehervagonok A kocsikat 1900-ban gyártotta a Roesseman & Kühnemann cég, forgóvázaik csaptávolsága 3 250 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. A kocsik önsúlya 2.7, raksúlya 5 tonna. Valamennyi fékes kivitelű. 1906-ban a Békéscsaba-Vésztő vonalra az AEGV J 211-217 psz. kocsik voltak beosztva. A MÁV 1945-ben az alábbi kocsikat rovancsolja: J 201-202, Jn 203 (7.5 t raksúly), J 204-205, J 208, J 211, J 213-214 és J 216-217, azaz tizenegy darab kocsi. Az AEGV J 216-hoz megjegyezve: gyártva 1911-ben. A MÁV a Jak 3001-3012 és 3020-3021 pályaszám csoportot jelöli ki a sorozatnak, ez 14 db vagont jelent1. Az AEGV J 204>MÁV Jak 3002 pályaszámú kocsi Nyíregyházára költözik. AEGV J 219-222 nyitott tehervagonok
A kocsikat 1904-ben gyártotta az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. Forgóvázaik csaptávolsága 3 250 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. A kocsik önsúlya 2.7, raksúlya 5 tonna. Valamennyi fékes kivitelű. A MÁV 1945-ben az alábbiakat rovancsolja: J 220 és J 222, utóbbinál ismét megjegyezve, hogy gyártva 1911-ben… A MÁV a Jak 3013-3015 pályaszám csoportot jelöli ki számukra. Szerencsére itt tudjuk, hogy az AEGV J 219>MÁV Jak 3013 később Nyíregyházára költözött. AEGV J 223-224 nyitott tehervagonok A kocsikat 1911-ben gyártotta az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. Forgóvázaik csaptávolsága 3 250 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. A kocsik önsúlya 2.7, raksúlya 5 tonna. Mindkettő fékes kivitelű. A MÁV 1945-ben csak a J 223-ast találja Békéscsabán. A MÁV a Jak 3016-3017 pályaszám csoportot jelöli ki számukra.
Forrás: Felek Ferenc
| J413,2001 | Békéscsaba | Jak 3001 | R-K .../1900 | sorsa ismeretlen | | | J413,2002 | Sarkad | J 202 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2003 | Békéscsaba | J 203 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2004 | Nyíregyháza | Jak 3002 | R-K .../1900 | sorsa ismeretlen | | | J413,2005 | Békéscsaba | J 205 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2006 | Békéscsaba | J 206 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2007 | Sarkad | J 207 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2008 | Békéscsaba | J 208 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2009 | Békéscsaba | J 209 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2010 | Békéscsaba | J 210 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2011 | Békéscsaba | J 211 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2012 | Szeged | Jak 3272 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2013 | Békéscsaba | J 213 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2014 | Békéscsaba | J 214 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2015 | Békéscsaba | J 215 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2016 | Békéscsaba | J 216 | R-K .../1911 | sorsa ismeretlen | | | J413,2017 | Békéscsaba | Jak 3195 | R-K .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,2018 | Békéscsaba | Jak 3021 | R-K .../1900 | sorsa ismeretlen | | | J413,2019 | Nyíregyháza | Jak 3013 | Weit ..../1904 | sorsa ismeretlen | | | J413,2020 | ....../GV | Jak 3014 | Weit ..../1904 | sorsa ismeretlen | | | J413,2021 | Békéscsaba | J 221 | Weit ..../1904 | sorsa ismeretlen | | | J413,2022 | Békéscsaba | Jak 3015 | Weit ..../1904 | sorsa ismeretlen | | | J413,2023 | ....../GV | Jak 3016 | Weit ..../1911 | sorsa ismeretlen | | | J413,2024 | Békéscsaba | Jak 3017 | Weit ..../1911 | sorsa ismeretlen | | | J413,2099 | Békéscsaba | Jak 3020 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | AEGV műhelyében 1944-ben átépített erdélyi pőrekocsik |
AEGV Jhn 600-606 nyitott teherkocsik A kocsikat 1939-ben vásárolta a kisvasút az Erdélyi Erdőipari Rt.-től. Az első vagon háromtengelyes volt, a többi kocsi forgóváz csaptávolsága 5 920 mm, kerekeik tengelytávolsága 700 mm, a raksúly egységesen 10 tonna, a forgóvázas kocsik önsúlya 4.3 tonna. 1945-ben a MÁV az alábbi kocsikat rovancsolja Békéscsabán: J 600-603 és 605. A vagonok sorsa a MÁV-nál: - AEGV Jhn 600 > MÁV Jakk 3301 – 1966-ban Szegvári GV* – önsúly 5 600 kg – rev. Bc. 1969.III.31. – S. 1971.III.19.
- AEGV Jhn 601 > MÁV Jakk 3340 > MÁV Dak 610 > MÁV Gahk 1021 –
- AEGV Jhn 602 > MÁV Jakk 3341 > MÁV Dak 611 > MÁV Gahk 1022 –
- AEGV Jhn 603 > MÁV Jakk 3302 –
- AEGV Jnh 604 > MÁV Jakk 3303 – 1966-ban Szegvári GV
- AEGV Jhn 605 > MÁV Jakk 3304 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 5 450 kg – rev. Bc. 1969.III.28. – S. 1971.III.19.
- AEGV Jhn 606 > MÁV Jakk 3305 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 5 900 kg – rev. Bc. 1969.VIII.18. – S. 1971.III.19.
*= 1969.IV.8.-án Szegvárról Sarkadra átállomásítva
Forrás: Felek Ferenc
| J413,6001 | ...... | Dak 610 | ErEr ..../1939 | átépítve | | | J413,6002 | ...... | Dak 611 | ErEr ..../1939 | átépítve | | | J413,6003 | Balinka | Jak 3302 | ErEr ..../1939 | sorsa ismeretlen | | | J413,6004 | Szegvár | Jakk 3303 | ErEr ..../1939 | sorsa ismeretlen | | | J413,6005 | Sarkad | Jakk 3304 | ErEr ..../1939 | Selejt | | | J413,6006 | Sarkad | Jah 3305 | ErEr ..../1939 | Selejt | | | AEGV kezdetek Jr nyitott teherkocsik |
AEGV Jr 801-804 nyitott teherkocsik A kocsikat 1901-ben gyártotta az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. Forgóvázaik csaptávolsága 3 250 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. A kocsik önsúlya 4.2, raksúlya 5 tonna. Valamennyi fékes kivitelű. A MÁV 1945-ben a Jr 801-802 és 804 pályaszámú kocsikat találja Békéscsabán. A kocsik további sorsa a MÁV-nál: - AEGV Jr 801 > MÁV Jak 3190 –
- AEGV Jr 802 > MÁV Jak 3191 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 3 270 kg – rev. Bc. 1969.VIII.14. – S. 1971.III.19.
- AEGV Jr 803 > MÁV Jak 3192 –
- AEGV Jr 804 > MÁV Jak 3193 –
Forrás: Felek Ferenc
| J413,8001 | Sárospatak | Jak 3190 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,8002 | Sarkad | Ja 3191 | .... ..../1... | Selejt | | | J413,8003 | Cegléd | Jak 3192 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,8004 | ....../GV | Jak 3193 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | AEGV sertéstrágyás csapófedeles kocsi | AEGV Ktr 1001-1008 sertéstrágya szállító csapófedeles nyitott teherkocsik A felsorolásból a speciálisan Békéscsaba Békés és Vésztő főutcáihoz készült teherkocsi sorozat, a Weitzer gyár által 1913-ban szállított speciális teherkocsik. Gondolom nem szorul magyarázatra, hogy az igencsak szagos, deszkák között szivárgó rakomány nyitott kocsikba való szállítása jogos felháborodást váltott volna ki a lakosság körében!
A teljesen vas és acél szerkezetű, acélbádog oldalú és zárható csapófedelekkel ellátott kocsik 2.6 tonna önsúlyal, 5 tonna raksúlyal bírtak, forgóvázaik csaptávolsága 3 250 mm, azok tengelytávolsága 930 mm volt. A MÁV 1945-ben a Ktr 1001, 1003, 1005-1008 pályaszámú kocsikat rovancsolta Békéscsabán. A vagonok további sorsa: - AEGV Ktr 1001 > MÁV Jak 3174 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 3 160 kg – rev. Bc. 1969.VI.30. – S. 1971.III.19.
- AEGV Ktr 1002 > MÁV Jak 3175 –
- AEGV Ktr 1003 > MÁV Jak 3176 –
- AEGV Ktr 1004 > MÁV Jak 3177 – Balatonfenyvesi GV – S. 1982.VIII.
- AEGV Ktr 1005 > MÁV Jak 3178 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 3 250 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1976.III.3.
- AEGV Ktr 1006 > MÁV Jak 3179 –
- AEGV Ktr 1007 > MÁV Jak 3180 –
- AEGV Ktr 1008 > MÁV Jak 3181 –
A MÁV az átvett kocsisorozatról a csapófedeleket eltávolította.
Forrás: Felek Ferenc
| J413,9001 | Sarkad | Jak 3174 | Weit ..../1913 | Selejt | | | J413,9002 | Békéscsaba | Jak 3175 | Weit ..../1913 | sorsa ismeretlen | | | J413,9003 | Sárospatak | Jak 3176 | Weit ..../1913 | sorsa ismeretlen | | | J413,9004 | Balatonfenyves | Jak 3177 | Weit ..../1913 | Selejt | | | J413,9005 | ....../GV | Jak 3179 | Weit ..../1913 | sorsa ismeretlen | | | J413,9006 | Mezőhegyes | Jak 3178 | Weit ..../1913 | Selejt | | | J413,9007 | Békéscsaba | Jak 3180 | Weit ..../1913 | sorsa ismeretlen | | | J413,9008 | Szeged | Jak 3181 | Weit ..../1913 | sorsa ismeretlen | | | AEGV kezdetek nyitott teherkocsik | J4131007 | Békéscsaba | J 107 | O&K .../1897 | sorsa ismeretlen | | |
Összesen 173 találat.
[új keresési feltétel megadása]
|
Képtár |
|
Vasútkereső |
|
|