Szakmai oldalak
Járművek - lista
~ Almamellék ~ Balatonfenyves ~ Comandau ~ Csömödér ~ Debrecen, "Zsuzsi" ~ Debrecen, funfair ~ Felcsút ~ Felsőtárkány ~ Gemenc ~ Gyöngyös ~ Hortobágy ~ Kaszó ~ Kemence ~ Királyrét ~ Lillafüred ~ Mesztegnyő ~ Nagycenk ~ Nyíregyháza ~ Pálháza ~ Pécs ~ Szegvár ~ Szilvásvárad ~ Szob-Nagybörzsöny ~ Tiszakécske ~
Partnereink





Magyar Deutsch Român Nyomtathat vltozat

A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása

Járműkeresési feltételek
KBK kód: Gyártó: [csak meglévőek]
[minden jármű]

[normál nézet]
[tömör nézet]
[szöveges nézet]
Hely: Gy.szám:
Pályaszám: Gy.év:
Kiemelt psz.:
norm. betűk szám
Állapot: Érv.dátum:

KBK kód Történet Állapot Kép
Krauss gőzmozdonyok
1350,6104 19... F >>...... (A) (OTTO MAUBACH) ; 192.. > Kommandó (5") ; 1940.11.27. > Marostordai HÉV () ; 1941.03.01. Á Marostordai HÉV (395,201 MÁV) ; 1943.04.15. > Kommandó (5") ; 1945. > ....../MÁV (395,201 MÁV) ; 1951.09.25. > Nagybátony (10) ; 1953.10.30. > Mezőhegyes (......) ; 1957.09.24 > GV (382,070 GVI) könyvjóváírás; 1957.11.07. > Balinka (382,070 GVI OTTÓ) bérben; 1963.03.22. S Oroszlány (382,070 GVI) ; Selejt
MÁVAG 85 szerk. gőzmozdony
1415,0066 1925.04.18. > Balinka (ANDRÁS) ; 1925.04.25. M Balinka/Kisgyón (ANDRÁS) ; 1969.12.05 J Balinka (ANDRÁS) új kazán (4757), kazánvizsga; 1973. > Nagycenk (ANDRÁS) ; 2008.08.09. L Nagycenk (ANDRÁS) ; fut
1415,0069 1925.12.15. > Gánt (TIVADAR) ; 1925.12.22. M Gánt (TIVADAR) ; 1940.05.24 J Balinka (TIVADAR) víznyomáspróba Diósgyőrben; 1954.06.18 J Balinka (TIVADAR) víznyomáspróba Szombathelyen; sorsa ismeretlen
1415,0073 1926.12.20. > Szeged (SzGV 1) ; 1927.01.10. M Szeged (1) ; 1937. > Gánt (1 GYÖRGY) ; 1954.03.23 J Balinka/Szombathely (SZEGED) víznyomáspróba; 195.. > Tapolca (GYÖRGY) ; 1964.03.28 J Tapolca/Debrecen (GYÖRGY) víznyomáspróba; sorsa ismeretlen
1415,0075 1926.11.13. > Balinka (MÁRIA GITTA) ; 1926.11.25. M Balinka (MÁRIA GITTA) ; sorsa ismeretlen
MÁVAG gőzmozdony, 70 szerkezet
1420,0076 1942.02.18. F Gánt (5 IMRE) ; 1942.03.06. Á Gánt (5 IMRE) ; 1950.10.16 J Gánt (5 IMRE) víznyomáspróba; 1966.03.17 J Balinka (IMRE) kazánvizsgálat; 1966.10.11 J Balinka (IMRE) víznyomáspróba; 19... > Gánt/múzeum (IMRE) kiállítva; kiállítva
1420,0129 1950.02.22. F Sajószentpéter (......) ; 1950.10.27 J Sajószentpéter (......) kazánvizsga; 1950. > Balinka (GYŐZŐ) ; 1970.09.24 Balinka (GYŐZŐ) víznyomáspróba; 19... > Balinka (GYŐZŐ) kiállítva; 2013.03.23 L Bakonycsernye (GYŐZŐ) kiállítva; kiállítva
BND 30 bányamozdony
2223,0102 ..... L Balinka () ;
2223,0103 ..... L Balinka () ;
2223,0112 ..... L Balinka () ;
LDM 45 bányamozdony
2224,0041 ..... L Balinka () ;
2224,0374 ..... L Balinka () ;
2224,0375 ..... L Balinka () ;
2224,0923 ..... L Balinka () ;
2224,0925 ..... L Balinka () ;
2224,0926 ..... L Balinka () ;
2224,0927 ..... L Balinka () ;
AEGV műhelyében 1944-ben átépített erdélyi pőrekocsik

AEGV Jhn 600-606 nyitott teherkocsik

A kocsikat 1939-ben vásárolta a kisvasút az Erdélyi Erdőipari Rt.-től. Az első vagon háromtengelyes volt, a többi kocsi forgóváz csaptávolsága 5 920 mm, kerekeik tengelytávolsága 700 mm, a raksúly egységesen 10 tonna, a forgóvázas kocsik önsúlya 4.3 tonna. 1945-ben a MÁV az alábbi kocsikat rovancsolja Békéscsabán: J 600-603 és 605. A vagonok sorsa a MÁV-nál:

  • AEGV Jhn 600 > MÁV Jakk 3301 – 1966-ban Szegvári GV* – önsúly 5 600 kg – rev. Bc. 1969.III.31. – S. 1971.III.19.
  • AEGV Jhn 601 > MÁV Jakk 3340 > MÁV Dak 610 > MÁV Gahk 1021 –
  • AEGV Jhn 602 > MÁV Jakk 3341 > MÁV Dak 611 > MÁV Gahk 1022 –
  • AEGV Jhn 603 > MÁV Jakk 3302 – - AEGV Jnh 604 > MÁV Jakk 3303 – 1966-ban Szegvári GV
  • AEGV Jhn 605 > MÁV Jakk 3304 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 5 450 kg – rev. Bc. 1969.III.28. – S. 1971.III.19.
  • AEGV Jhn 606 > MÁV Jakk 3305 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 5 900 kg – rev. Bc. 1969.VIII.18. – S. 1971.III.19.
*= 1969.IV.8.-án Szegvárról Sarkadra átállomásítva
Forrás: Felek Ferenc
J413,6003 ..... F Békéscsaba (Jhn 603) ; 1944. J Békéscsaba (Jhn 603) ; ..... Á Békéscsaba (Jak 3302) ; 1952.12.05 > Balinka (Jak 3302) ; sorsa ismeretlen
AEGV pőrekocsik

AEGV 1-17 pőre kocsik

Az 7.5 tonna raksúlyú négy tengelyes teherkocsikról mindössze annyit tudunk, hogy forgóvázaik csaptávolsága 4 950 mm, a kerekek tengelytávolsága a forgóvázban 750 mm. A MÁV a Jahk 3320-3339 pályaszámot tartományt adja a sorozatnak, ami ugyebár kettővel több vagont jelent… Néhány kocsi további sorsa ismert:

  • MÁV Ja 3324 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 130 kg – rev. Bc. 1968.VI.29. – S. 1971.III.19.
  • MÁV Ja 3326 - 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 420 kg – rev. Bc. 1969.II.10. – S. 1971.III.19.
  • MÁV Ja 3327 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 720 kg – rev. Bc. 1966.IX.12. – S. 1973.X.
  • MÁV Ja 3336 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúlya 4 320 kg – rev. Bc. 1969.III.28. – S. 1971.III.19.
N413,0321 1.... F Békéscsaba (......) ; 19... Á Békéscsaba (Jah 3321) ; 1952.12.05 > Balinka (... 3321) ; sorsa ismeretlen
N413,0325 1.... F Békéscsaba (......) ; 19... Á Békéscsaba (Jah 3325) ; 1952.12.05 > Balinka (... 3325) ; sorsa ismeretlen
N413,0328 1.... F Békéscsaba (......) ; 19... Á Békéscsaba (Jah 3328) ; 1952.12.05 > Balinka (... 3328) ; sorsa ismeretlen
N413,0329 1.... F Békéscsaba (......) ; 19... Á Békéscsaba (Jah 3329) ; 1952.12.05 > Balinka (... 3329) ; sorsa ismeretlen

Összesen 22 találat.


[új keresési feltétel megadása]

Kereső

Keresett szöveg:


Részletes képkereső


Képtár
Képtár

Vasútkereső
Vasútkereső térkép

(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület - Impresszum - Hír küldés - Üzenet
Belépés - Webmail - Intranet - FAV - EgyesületOnline