A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
KBK kód |
Hely |
Pályaszám |
Gyártás |
Állapot |
Kép |
|
|
Krauss gőzmozdonyok | 1350,6104 | Balinka | 382,070 GVI OTTÓ | Kr.L 6104/1909 | Selejt | | | MÁVAG 85 szerk. gőzmozdony | 1415,0066 | Balinka | ANDRÁS | Bp 4756/1924 | fut | | | 1415,0069 | Balinka | TIVADAR | Bp 4869/1925 | sorsa ismeretlen | | | 1415,0073 | Balinka/Szombathely | SZEGED | Bp 4921/1926 | sorsa ismeretlen | | | 1415,0075 | Balinka | MÁRIA GITTA | Bp 4923/1926 | sorsa ismeretlen | | | MÁVAG gőzmozdony, 70 szerkezet | 1420,0076 | Balinka | IMRE | Bp 5276/1942 | kiállítva | | | 1420,0129 | Balinka | GYŐZŐ | Bp 5855/1950 | kiállítva | | | BND 30 bányamozdony | 2223,0102 | Balinka | | SKD 138/1965 | | | | 2223,0103 | Balinka | | SKD 139/1965 | | | | 2223,0112 | Balinka | | SKD 253/1966 | | | | LDM 45 bányamozdony | 2224,0041 | Balinka | | UNIO 41/1970 | | | | 2224,0374 | Balinka | | UNIO 374/1972 | | | | 2224,0375 | Balinka | | UNIO 375/1972 | | | | 2224,0923 | Balinka | | UNIO 923/1975 | | | | 2224,0925 | Balinka | | UNIO 925/1975 | | | | 2224,0926 | Balinka | | UNIO 926/1975 | | | | 2224,0927 | Balinka | | UNIO 927/1975 | | | | AEGV műhelyében 1944-ben átépített erdélyi pőrekocsik |
AEGV Jhn 600-606 nyitott teherkocsik A kocsikat 1939-ben vásárolta a kisvasút az Erdélyi Erdőipari Rt.-től. Az első vagon háromtengelyes volt, a többi kocsi forgóváz csaptávolsága 5 920 mm, kerekeik tengelytávolsága 700 mm, a raksúly egységesen 10 tonna, a forgóvázas kocsik önsúlya 4.3 tonna. 1945-ben a MÁV az alábbi kocsikat rovancsolja Békéscsabán: J 600-603 és 605. A vagonok sorsa a MÁV-nál: - AEGV Jhn 600 > MÁV Jakk 3301 – 1966-ban Szegvári GV* – önsúly 5 600 kg – rev. Bc. 1969.III.31. – S. 1971.III.19.
- AEGV Jhn 601 > MÁV Jakk 3340 > MÁV Dak 610 > MÁV Gahk 1021 –
- AEGV Jhn 602 > MÁV Jakk 3341 > MÁV Dak 611 > MÁV Gahk 1022 –
- AEGV Jhn 603 > MÁV Jakk 3302 –
- AEGV Jnh 604 > MÁV Jakk 3303 – 1966-ban Szegvári GV
- AEGV Jhn 605 > MÁV Jakk 3304 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 5 450 kg – rev. Bc. 1969.III.28. – S. 1971.III.19.
- AEGV Jhn 606 > MÁV Jakk 3305 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 5 900 kg – rev. Bc. 1969.VIII.18. – S. 1971.III.19.
*= 1969.IV.8.-án Szegvárról Sarkadra átállomásítva
Forrás: Felek Ferenc
| J413,6003 | Balinka | Jak 3302 | ErEr ..../1939 | sorsa ismeretlen | | | AEGV pőrekocsik | AEGV 1-17 pőre kocsik Az 7.5 tonna raksúlyú négy tengelyes teherkocsikról mindössze annyit tudunk, hogy forgóvázaik csaptávolsága 4 950 mm, a kerekek tengelytávolsága a forgóvázban 750 mm. A MÁV a Jahk 3320-3339 pályaszámot tartományt adja a sorozatnak, ami ugyebár kettővel több vagont jelent… Néhány kocsi további sorsa ismert: - MÁV Ja 3324 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 130 kg – rev. Bc. 1968.VI.29. – S. 1971.III.19.
- MÁV Ja 3326 - 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 420 kg – rev. Bc. 1969.II.10. – S. 1971.III.19.
- MÁV Ja 3327 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 720 kg – rev. Bc. 1966.IX.12. – S. 1973.X.
- MÁV Ja 3336 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúlya 4 320 kg – rev. Bc. 1969.III.28. – S. 1971.III.19.
| N413,0321 | Balinka | ... 3321 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | N413,0325 | Balinka | ... 3325 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | N413,0328 | Balinka | ... 3328 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | N413,0329 | Balinka | ... 3329 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | |
Összesen 22 találat.
[új keresési feltétel megadása]
|