A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
KBK kód |
Hely |
Pályaszám |
Gyártás |
Állapot |
Kép |
|
|
Ismeretlen O&K gőzmozdonyok | 1340,3095 | ....../GV | 382,074 | O&Kb 3095/1908 | sorsa ismeretlen | | | Krauss gőzmozdonyok | 1350,6104 | GV | 382,070 GVI | Kr.L 6104/1909 | Selejt | | | Ismeretlen O&K gőzmozdonyok | 1440,2924 | ....../GV | 491,001 | O&K 2924/1908 | sorsa ismeretlen | | | Maffei gőzmozdonyok (4 tengelyes) | 1471,3849 | ....../GV | 493,079 GV | Maff 3849/1913 | Selejt | | | Egyedi motorkocsik | 4218,0002 | ....../GV | | O&K 21230/1930 | sorsa ismeretlen | | | GV Bak 54 000 személykocsi sorozat | A445,1084 | ....../GV | Ba 87 | ..../1... | sorsa ismeretlen | | | A445,1085 | ....../GV | Ba 88 | DbJj ..../1... | sorsa ismeretlen | | | zárt utasterű személykocsi (2 tengelyes) | B200,0279 | ....../GV | B 279 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | B200,0403 | ....../GV | B 403 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | B200,0411 | ....../GV | B 411 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | B200,0412 | ....../GV | B 412 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | B200,0418 | ....../GV | B 418 | FR ..../1892 | sorsa ismeretlen | | | B200,0423 | ....../GV | B 423 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | B200,0537 | ....../GV | B 573 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | B211,1024 | ....../GV | Ak 330 | Weit ..../1906 | sorsa ismeretlen | | | B211,1030 | ....../GV | Ak 331 | Weit ..../1906 | sorsa ismeretlen | | | B211,1032 | ....../GV | B 571 | Weit ..../1906 | sorsa ismeretlen | | | B211,1033 | ....../GV | Bk 597 | Weit ..../1906 | sorsa ismeretlen | | | Weitzer 3 ablakos kis kocsi | B212,0038 | ....../GV | Bk 357 | Weit ..../1902 | fut | | | B212,0050 | ....../GV | B 418 | Weit ..../1... | Selejt | | | Q típusú villamoskocsiból átépített, négytengelyes kisvasúti kocsi | B492,0211 | ....../GV | Ba 211 | Sch+H ..../1... | sorsa ismeretlen | | | B492,0212 | ....../GV | Ba 212 | Sch+H ..../1... | sorsa ismeretlen | | | B492,0215 | ....../GV | Ba 215 | Sch+H ..../1... | sorsa ismeretlen | | | B492,0221 | ....../GV | Ba 221 | Sch+H ..../1... | sorsa ismeretlen | | | B492,0225 | ....../GV | Ba 225 | Sch+H ..../1... | sorsa ismeretlen | | | B492,0225 | Nyíregyháza | Ba 225 | Sch+H ..../1... | sorsa ismeretlen | | | B492,0225 | Szeged | Ba 225 | Sch+H ..../1... | sorsa ismeretlen | | | poggyászkocsi | D211,3002 | ....../GV | Gk 1370 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | fedett teherkocsi | G212,1413 | ....../GV | Gk 1413 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2001 | ....../GV | Gk 1351 | Weit ..../190. | sorsa ismeretlen | | | G212,2002 | ....../GV | Gk 1352 | Weit ..../190. | sorsa ismeretlen | | | G212,2003 | ....../GV | Gk 1353 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2004 | ....../GV | Gk 1354 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2005 | ....../GV | Gk 1355 | Weit ..../190. | sorsa ismeretlen | | | G212,2006 | ....../GV | Gk 1356 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2008 | ....../GV | Gk 1357 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2010 | ....../GV | Gk 1359 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2011 | ....../GV | Gk 1360 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2012 | ....../GV | Gk 1361 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2013 | ....../GV | Gk 1362 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2014 | ....../GV | Gk 1363 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2015 | ....../GV | Gk 1364 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2016 | ....../GV | Gk 1365 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2017 | ....../GV | Gk 1366 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2018 | ....../GV | Gk 1367 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2019 | ....../GV | Gk 1368 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,2020 | ....../GV | Gk 1369 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,5001 | ....../GV | Gk 1380 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | G212,5005 | ....../GV | Gk 1384 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | GV fedett teherkocsi, Ga 1000 sorozat | G431,0081 | ....../GV | Gak 1081 | .... ..../19.. | sorsa ismeretlen | | | G431,0087 | ....../GV | Gak 1087 | .... ..../19.. | sorsa ismeretlen | | | NyVKV JK 3___ teherkocsik | J212,0002 | ....../GV | Jk 3752 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0003 | ....../GV | Jk 3753 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0004 | ....../GV | Jk 3754 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0006 | ....../GV | Jk 3756 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0007 | ....../GV | Jk 3757 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0008 | ....../GV | Jk 3758 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0010 | ....../GV | Jk 3760 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0011 | ....../GV | Jk 3761 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0016 | ....../GV | Jk 3863 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0017 | ....../GV | Jk 3701 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0020 | ....../GV | Jk 3866 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0021 | ....../GV | Jk 3702 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0023 | ....../GV | Jk 3704 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0028 | ....../GV | Jk 3762 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0029 | ....../GV | Jk 3763 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0030 | ....../GV | Jk 3867 | Weit ..../1905 | sorsa ismeretlen | | | J212,0031 | ....../GV | Jk 3764 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0033 | ....../GV | Jk 3765 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0034 | ....../GV | Jk 3766 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0035 | ....../GV | Jk 3767 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0038 | ....../GV | Jk 3768 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0040 | ....../GV | Jk 3705 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0042 | ....../GV | Jk 3707 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0065 | ....../GV | Jk 3711 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0067 | ....../GV | Jk 3713 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0068 | ....../GV | Jk 3714 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0069 | ....../GV | Jk 3715 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0070 | ....../GV | Jk 3769 | GANZ ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0071 | ....../GV | Jk 3770 | GANZ ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0075 | ....../GV | Jk 3771 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0076 | ....../GV | Jk 3772 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0077 | ....../GV | Jk 3773 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0078 | ....../GV | Jk 3774 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0079 | ....../GV | Jk 3775 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0080 | ....../GV | Jk 3776 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0081 | ....../GV | Jk 3777 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0082 | ....../GV | Jk 3778 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0083 | ....../GV | Jk 3779 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0084 | ....../GV | Jk 3780 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0085 | ....../GV | Jk 3781 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0086 | ....../GV | Jk 3782 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0087 | ....../GV | Jk 3783 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0088 | ....../GV | Jk 3784 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0092 | ....../GV | Jk 3876 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,0093 | ....../GV | Jk 3877 | Weit ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,1103 | ....../GV | Jk 3786 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1109 | ....../GV | Jk 3787 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1112 | ....../GV | Jk 3889 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1115 | ....../GV | Jk 3892 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1117 | ....../GV | Jk 3788 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1118 | ....../GV | Jk 3894 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1122 | ....../GV | Jk 3789 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1125 | ....../GV | Jk 3900 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1126 | ....../GV | Jk 3718 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1128 | ....../GV | Jk 3790 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,1130 | ....../GV | Jk 3791 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1134 | ....../GV | Jk 3836 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1139 | ....../GV | Jk 3839 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1145 | ....../GV | Jk 3720 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1146 | ....../GV | Jk 3794 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1150 | ....../GV | Jk 3721 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1151 | ....../GV | Jk 3959 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1153 | ....../GV | Jk 3796 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1154 | ....../GV | Jk 3797 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1159 | ....../GV | Jk 3799 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1163 | ....../GV | Jk 3851 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1166 | ....../GV | Jk 3852 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1171 | ....../GV | Jk 3853 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,1176 | ....../GV | Jk 3854 | R-K ..../1910 | sorsa ismeretlen | | | J212,3717 | ....../GV | Jk 3717 | ..../19.. | sorsa ismeretlen | | | J212,3722 | ....../GV | Jk 3722 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J212,3785 | ....../GV | Jk 3785 | ..../1... | sorsa ismeretlen | | | AEGV nyitott teherkocsi, J 500 sorozat | AEGV Jk 501-525 nyitott tehervagonok Ezeket a kéttengelyes kis teherkocsik 1924-ben készültek a Kistarcsai Vasútfelszerelések Gyárában, a 3 000 mm tengelytávolságú vagonok önsúlya 2.5 tonna, raksúlya 5 tonna. 1945-ben az alábbiak voltak Békéscsabán megtalálhatóak:
J 501-502, 505, 508-514, 516-521, 523 azaz 17 darab.
A MÁV a Jk 3551-3575 pályaszám tartomány jelölte ki a kocsicsalád számára.
Forrás: Felek Ferenc
| J213,0519 | ....../GV | Jh 3569 | KVG ..../1924 | sorsa ismeretlen | | | nyitott teherkocsi | J400,3003 | ....../GV | Jak 3003 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J400,3005 | ....../GV | Jak 3005 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J400,3057 | ....../GV | Jak 3057 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J400,3065 | ....../GV | Jak 3065 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J400,3071 | ....../GV | Jak 3071 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J400,3093 | ....../GV | Jak 3093 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J400,3254 | ....../GV | Jak 3254 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J400,3255 | ....../GV | Jak 3255 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J400,3262 | ....../GV | Jak 3262 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J400,3265 | ....../GV | Jak 3265 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | Történelmi kocsik, Debrecen | J411,3451 | ....../GV | Jak 3451 | .... ..../1... | Selejt | | | J411,3458 | ....../GV | Jak 3458 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | AEGV kezdetek nyitott teherkocsik | J413,0303 | ....../GV | Jak 3182 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0342 | ....../GV | Jak 3183 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0401 | ....../GV | Jak 3168 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | J413,0409 | ....../GV | Jak 3284 | .... .../1... | sorsa ismeretlen | | | AEGV nyitott teherkocsik |
AEGV J 201-218 nyitott tehervagonok A kocsikat 1900-ban gyártotta a Roesseman & Kühnemann cég, forgóvázaik csaptávolsága 3 250 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. A kocsik önsúlya 2.7, raksúlya 5 tonna. Valamennyi fékes kivitelű. 1906-ban a Békéscsaba-Vésztő vonalra az AEGV J 211-217 psz. kocsik voltak beosztva. A MÁV 1945-ben az alábbi kocsikat rovancsolja: J 201-202, Jn 203 (7.5 t raksúly), J 204-205, J 208, J 211, J 213-214 és J 216-217, azaz tizenegy darab kocsi. Az AEGV J 216-hoz megjegyezve: gyártva 1911-ben. A MÁV a Jak 3001-3012 és 3020-3021 pályaszám csoportot jelöli ki a sorozatnak, ez 14 db vagont jelent1. Az AEGV J 204>MÁV Jak 3002 pályaszámú kocsi Nyíregyházára költözik. AEGV J 219-222 nyitott tehervagonok
A kocsikat 1904-ben gyártotta az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. Forgóvázaik csaptávolsága 3 250 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. A kocsik önsúlya 2.7, raksúlya 5 tonna. Valamennyi fékes kivitelű. A MÁV 1945-ben az alábbiakat rovancsolja: J 220 és J 222, utóbbinál ismét megjegyezve, hogy gyártva 1911-ben… A MÁV a Jak 3013-3015 pályaszám csoportot jelöli ki számukra. Szerencsére itt tudjuk, hogy az AEGV J 219>MÁV Jak 3013 később Nyíregyházára költözött. AEGV J 223-224 nyitott tehervagonok A kocsikat 1911-ben gyártotta az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. Forgóvázaik csaptávolsága 3 250 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. A kocsik önsúlya 2.7, raksúlya 5 tonna. Mindkettő fékes kivitelű. A MÁV 1945-ben csak a J 223-ast találja Békéscsabán. A MÁV a Jak 3016-3017 pályaszám csoportot jelöli ki számukra.
Forrás: Felek Ferenc
| J413,2020 | ....../GV | Jak 3014 | Weit ..../1904 | sorsa ismeretlen | | | J413,2023 | ....../GV | Jak 3016 | Weit ..../1911 | sorsa ismeretlen | | | AEGV kezdetek Jr nyitott teherkocsik |
AEGV Jr 801-804 nyitott teherkocsik A kocsikat 1901-ben gyártotta az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. Forgóvázaik csaptávolsága 3 250 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. A kocsik önsúlya 4.2, raksúlya 5 tonna. Valamennyi fékes kivitelű. A MÁV 1945-ben a Jr 801-802 és 804 pályaszámú kocsikat találja Békéscsabán. A kocsik további sorsa a MÁV-nál: - AEGV Jr 801 > MÁV Jak 3190 –
- AEGV Jr 802 > MÁV Jak 3191 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 3 270 kg – rev. Bc. 1969.VIII.14. – S. 1971.III.19.
- AEGV Jr 803 > MÁV Jak 3192 –
- AEGV Jr 804 > MÁV Jak 3193 –
Forrás: Felek Ferenc
| J413,8004 | ....../GV | Jak 3193 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | AEGV sertéstrágyás csapófedeles kocsi | AEGV Ktr 1001-1008 sertéstrágya szállító csapófedeles nyitott teherkocsik A felsorolásból a speciálisan Békéscsaba Békés és Vésztő főutcáihoz készült teherkocsi sorozat, a Weitzer gyár által 1913-ban szállított speciális teherkocsik. Gondolom nem szorul magyarázatra, hogy az igencsak szagos, deszkák között szivárgó rakomány nyitott kocsikba való szállítása jogos felháborodást váltott volna ki a lakosság körében!
A teljesen vas és acél szerkezetű, acélbádog oldalú és zárható csapófedelekkel ellátott kocsik 2.6 tonna önsúlyal, 5 tonna raksúlyal bírtak, forgóvázaik csaptávolsága 3 250 mm, azok tengelytávolsága 930 mm volt. A MÁV 1945-ben a Ktr 1001, 1003, 1005-1008 pályaszámú kocsikat rovancsolta Békéscsabán. A vagonok további sorsa: - AEGV Ktr 1001 > MÁV Jak 3174 – 1968-ban Sarkadi GV – önsúly 3 160 kg – rev. Bc. 1969.VI.30. – S. 1971.III.19.
- AEGV Ktr 1002 > MÁV Jak 3175 –
- AEGV Ktr 1003 > MÁV Jak 3176 –
- AEGV Ktr 1004 > MÁV Jak 3177 – Balatonfenyvesi GV – S. 1982.VIII.
- AEGV Ktr 1005 > MÁV Jak 3178 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 3 250 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1976.III.3.
- AEGV Ktr 1006 > MÁV Jak 3179 –
- AEGV Ktr 1007 > MÁV Jak 3180 –
- AEGV Ktr 1008 > MÁV Jak 3181 –
A MÁV az átvett kocsisorozatról a csapófedeleket eltávolította.
Forrás: Felek Ferenc
| J413,9005 | ....../GV | Jak 3179 | Weit ..../1913 | sorsa ismeretlen | | | CGV nyitott teherkocsik | J415,1000 | ....../GV | Jak 3361 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | | J415,1001 | ....../GV | Jak 3362 | .... ..../1... | sorsa ismeretlen | | |
Összesen 146 találat.
[új keresési feltétel megadása]
|