kisvasut.hu - narrowgauge.hu - Gallery

Kemencei Erdei Múzeumvasút/ Járműveink


A BM-50-esek érkezése

2001. márciusában érkezett a a Kemencei Erdei Múzeumvasútra két darab, magyar gyártmányú BM-50-es sorozatú mozdony a korábban megszüntetett Feketevölgyi Szénbányából (Felsőnyárád, Borsod-Abaúj-Zemp...

A Targoncák (3119,0001 és 3119,0002) ...

2004 januárjában két targonca, négy csille és egy platóskocsi érkezett Kemencére a szentesi sertéshízlaldából.

A Kárászpusztai kocsi (G414,0001) fel...

Ez a kocsi egykoron a Szigetvári Gazdasági Vasúton közlekedett, majd annak megszüntetése után Kárászpusztára került, ahol buszmegállónak használták. 2004-ben vandálok felgyújtották, és a fék nélkül...

MOFA-1 (2244,4121) dízelmozdony érkez...

Újabb dízelmozdony érkezett Kemencére a Mohácsi Farostlemezgyárból. Képeinken a mozdony rakodása, szállítása

A Pélpusztai kocsi (B282,0001) felújí...

A Pélpusztán talált kéttengelyes személykocsi szállítása, felújítása.

A Dunakeszi kocsi (B461,0010)

A kocsi 2011-ben érkezett Kemencére.

Pankaszi mozdony (2244,4123)

A pankaszi eredetű MD-40 mozdony (2244,4123)

P-7 (2244,4107) mozdony

A magán tulajdonban lévő mozdony szolgálata a vasútüzemben.

EL-9 felújítás (3238,9002)

A KEMV második, Lencsehegyről érkezett EL-9-es villamos mozdonyának megújulásai

A Pálházi kocsi (C466,0001)

2012. november 10-én új személykocsi érkezett Pálházáról Kemencére.

U251,0007 psz. csille

A Felsőpetényből vásárolt csillék felújítása

Egyéb személykocsik

Pőrekocsi avagy Sóderos (N191,0002)

Ez a kis pőrekocsi (helyi elnevezésben pft vagy sóderos kocsi) is az Orenstein&Koppel gyárban készülhetett az 1900-as évek elején, de levehető oldalfalakat már Kemencén kapott. Kéttengelyes, fékes ...

Bodajki síntraktor (2228,0002)

A jármű Bodajkról került a KBK tulajdonába, Varga Zsombor klubtársunk munkáját dícséri a kiemelkedő alaposságú és minőségű felújítás. A típus tervei Békéscsabán készültek, de az egyedi jellegek ala...

TRIGLAV 356,301

2017. december 1-én a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum és a KBK Egyesület közös akaratával a mozdony Kemencére költözött.

GV 381 pályaszámú dízelmozdony

Szolgálatát a Szerencsi Gazdasági Vasúton kezdte 1956. január 31-én. 1956 májusában már Sárospatakra lett átállomásítva, ahol a GV 3781-es pályaszámot kapta. A következő évtizedben Szobon, Mohácson...

(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület - Impresszum - Hír küldés - Üzenet
Belépés - Webmail - Intranet - FAV - EgyesületOnline